A Kinizsi-Blinker Kupa

horgász versennyel május 23-án végre megnyitottuk a versenyévadot.
A koronavírus járvány miatt elrendelt korlátozások enyhítése lehetőséget adott egyesületünknek a 2020. évre tervezett programok megvalósításának megkezdésére.

Sporttársaink is ki voltak már „éhezve” egy jó kis horgászkalandra, ezt bizonyította a szokatlanul nagy érdeklődés rendezvényünk iránt. Összesen 52 versenyző jelent meg már kora reggel a vízparton (az elsők már kb. 6,15 perckor megérkeztek), várva a 8 órakor kezdődő megnyitót és az ezt követő
sorsolást.

Az időjárás is kegyeibe fogadott bennünket: ragyogó napsütésben, enyhe szellőben kezdődött a verseny. Már az első negyed óra meghozta az első halat, és ezt követően is folyamatosan jöttek a kapások. A nap folyamán többször is mérlegeltünk, de 17 órakor úgy tűnt, hogy már kialakult a rangsor.

Végül 18 órakor jött a nagy meglepetés: az utolsó mérlegelésen az utolsónak beérkezett sporttársunk még 5 hallal jelent meg, és ezzel felborította a már-már végsőnek vélt sorrendet.

Íme a nap eredményei:
Össz. fogás : 491,37 kg. ( Előzetesen 500 kg. háromnyaras pontyot telepítettünk !)

Helyezettek:
I. Gonda Zoltán 52,71 kg.
II. Szendi Horváth Gergely 44,57 kg.
III. Zsoldi Lajos 43.355 kg.
IV. Csáki Sándor 43,21 kg.
V. Kormos Lajos 37,977 kg.
VI. Gonda Richárd 20,15 kg.

Gratulálunk a helyezetteknek, és minden egyesületi tagunknak eredményes, élményekben gazdag , horgászattal eltöltött nyarat kívánunk!